Winter :( :( - Reisverslag uit Marseille, Frankrijk van Doke Molenaar - WaarBenJij.nu Winter :( :( - Reisverslag uit Marseille, Frankrijk van Doke Molenaar - WaarBenJij.nu

Winter :( :(

Blijf op de hoogte en volg Doke

06 November 2014 | Frankrijk, Marseille

Ik schrijf de laatste tijd niet meer zo vaak. Deels omdat mijn laptop weer even kapoet was, maar ook omdat ik niet echt zin/tijd heb om elke week te schrijven =$

Met Paloma gaat het redelijk. Meestal luistert ze, is ze lief, aardig en heel grappig. Maar soms... whaa.. Af en toe slaat of schopt ze me zelfs. Dan wordt ik heel boos en stuur haar naar haar kamer. Daarna is ze weer super schattig en heb ik het haar eigenlijk al weer vergeven.

Mijn sociale leven is vandaag uitgebreid met (eindelijk!) twee meiden die geen Duits spreken :D :D Mirjami komt uit Finland en Emily komt uit Denemarken. Ook nog eens super vette landen. Ze spreken allebei heeeel goed Engels. Ze gaan naar dezelfde school als ik, maar zitten in een andere klas. Vandaar dat ik ze nog nooit had gezien.
Langzamerhand begin ik ook families van andere Au Pairs te zien. Erg leuk! Zo heb ik sushi gemaakt bij het gezin van Gabi en Kira was laatst jarig en gaf een klein feestje. Voor haar verjaardag gaat ze met haar gastgezin naar Parijs: shoppen, alle bekende dingen bekijken en naar Disney Land.. Te? Ik vind van wel. Maar natuurlijk super leuk!

Samen met Marijana ben ik naar Parc Pharo geweest. Prachtig uitzicht over de zee en frisse lucht! Met Anna ben ik gaan joggen in Parc Borély. Ook super mooi en echt heel groot!

Ander nieuwtje: ik kom in de kerstvakantie naar huis!! De vlucht is geboekt voor dinsdag 23 december. Ik heb toch wel heel erg zin om even naar huis te gaan :D :D :D

Het wordt hier helaas kouder en het is geen weer meer om op het strand te liggen :( Misschien zou dat ook wel een beetje te overdreven worden. Ik heb nog geen sjaal om of handschoenen aan, maar dat gaat zeker nodig zijn.


  • 06 November 2014 - 21:30

    Wout:

    Hoi Doke,

    Het blijft leuk om je verslagen te lezen.

    Groetjes

    Martha en Wout
Doke

Actief sinds 04 Sept. 2014
Verslag gelezen: 1221
Totaal aantal bezoekers 6158

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 02 Maart 2015

Au Pair in Marseille

Landen bezocht: